شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۶
کد خبر: ۱۴۰۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

کتاب‌های «الشام» و «عشق چرا ندارد» رونمایی شدند

‌مراسم رونمایی از دو کتاب «الشام» و «عشق چرا ندارد» به قلم مریم شیدا یکشنبه ۲۱ مرداد در فرهنگسرای عطار نیشابوری با حضور نویسنده کتاب، خانواده شهدا، جمعی از اهالی رسانه و کتاب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، کتاب‌های «الشام» خاطرات حسین عباسی در چهل و پنج روز سفر به سوریه و «عشق چرا ندارد» روایتی از همسر محمد صاحب‌کرم؛ شهید مدافع حرم است که هر دو کتاب را مریم شیدا نوشته است، در روز یکشنبه ٢١ مرداد ماه ساعت ١٧ با مشارکت انتشارات روایت فتح در فرهنگسرای عطار نیشابوری رونمایی شد. 

در ابتدای این مراسم مهدی محمدخانی، رییس انتشارات روایت فتح با اشاره به سوژه‌های بکر و جذاب در این انتشارات برای جذب دختران جوان و الگوسازی در آنها گفت: در این انتشارات علاوه بر چاپ کتاب‌، ۲۷ اثر کتاب صوتی در بخش کتاب‌های صوتی تولید شده است تا مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: اوقاتی را به خواندن کتاب‌هایی که الگوساز زندگی هستند تخصیص دهیم تا یک حس خوب از آن شهید به زندگی ما وارد شود.

در این مراسم همسر شهید صاحب‌کرم گفت: کتاب زمانی به دست بنده رسید که تاریخ تولد بنده بود و حس خوبی از مطالعه این کتاب به بنده منتقل شد. یکسال عشق محمد را به مدافع حرم شدن او دیدم و از خودم و از زندگی خودم گذشتم و رضایت دادم تا ایشان به عشق خودش برسد.

مریم شیدا از ماجرای خود در مورد قلم زدن کتاب عشق چرا ندارد گفت: آشنایی بنده با این شهید از طریق محل کار این شهید بزرگوار رخ داد و نگارش زندگی ایشان را به بنده پیشنهاد دادند. وی در ادامه گفت: شهید صاحب کرم تنها مدافع حرم سپاه این شهر در آن حیطه زمانی بود.

در پایان این مراسم هنگام رونمایی از این کتاب‌ها از خانواده‌های دو شهید جبلی و صاحب‌کرم و نیز مریم شیدا تجلیل شد.
نظر شما